6 ימים למנדט של לפיד: התקדמות בין תקווה חדשה ליש עתיד

איתי גדסי No Comments on 6 ימים למנדט של לפיד: התקדמות בין תקווה חדשה ליש עתיד

בסיעות תקווה חדשה ויש עתיד מעדכנים כי חלה התקדמות במו"מ להקמת ממשלה בין המפלגות והושגו הסכמות

לפיד, בנט וסער צילום: יונתן זינדל, אבשלום שושני, אוליבר פיטוסי - פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

6 ימים למנדט של לפיד: בסיעות תקווה חדשה ויש עתיד מעדכנים כי פגישת צוותי המו"מ של המפלגות הסתיימה. על פי ההודעה המשותפת, חלה התקדמות במו"מ והושגו הסכמות. "הצוותים ימשיכו בשיחות בזמן הקרוב במטרה להגיע לסיכומים להקמת ממשלה", נכתב בהודעה. במערכת הפוליטית מעריכים כי לפיד ממהר 'לסגור קצוות' במטרה להביא את בנט ברגע האחרון לממשלה כעובדה מוגמרת.

מזה מספר ימים מתחממים המגעים בין יש עתיד לחלק מהסיעות בכנסת. ויתכן כי בקרוב תחתום יש עתיד על הסכם קואליציוני עם העבודה, כחול לבן, מרצ, ישראל ביתנו ותקווה חדשה.

בגוש הימין-נתניהו ממשיכים להפעיל לחץ כבד על מפלגות הימין, ימינה ותקווה חדשה שלא להצטרף לממשלה של גוש מתנגדי נתניהו.

בימים האחרונים הוקמו אוהלי מחאה מתחת לבתיהם של חברי ימינה, איילת שקד, ניר אורבך ועידית סילמן מתוך מטרה להפעיל עליהם לחץ ציבורי שלא להסכים לממשלה עם מפלגות השמאל.

במפלגת הציונות הדתית, פרסמו היום סרטון נוסף בו ניסו להפעיל לחץ על יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער שלא להכנס לממשלה בתמיכת המפלגות הערביות. בסרטון נשמע סער באחד הראיונות לפני הבחירות, מתחייב בקולו "לא אשען על קולות התנועה האיסלמית- מנסור עבאס ורע"ם".

בתוך כך, הבוקר פורסם כאן ב'קול חי', כי חלה התקדמות הלילה במו"מ בין הליכוד לימינה. במסגרת ההתקדמות סוכם על ריצה כבלוק טכני עם הליכוד, 8 שיריונים ב-35 מקומות ראשונים. ככה"נ ביום א' תתכנס נשיאות הליכוד לאשר את ההחלטה.



0 תגובות